0320 219 483Contact
0item(s)

U hebt niets in uw winkelwagen.


Product was successfully added to your shopping cart.

Service & Garantie

Krijg ik garantie?
Op slijtage onderhevige onderdelen, zoals fietsbanden kan er geen beroep worden gedaan op garantie, mits het gaat om een fabricagefout. Fietsbandonline.nl hanteert de garantiebepalingen zoals die door de fabrikanten zijn vastgesteld. Indien u het vermoeden heeft dat het gaat om een fabricagefout kunt u de band(en) insturen ter beoordeling garantie. Let op: uw factuur is tevens uw garantiebewijs!

Hoe wordt de garantie afgehandeld?
U dient eventuele problemen die onder de garantie vallen ALTIJD direct schriftelijk te melden via het e-mailadres: klantenservice@fietsbandonline.nl Uitgebreide informatie over de garantie vindt u in de algemene voorwaarden in het hoofdmenu. Indien er sprake is van een klacht kunt u contact opnemen met fietsbandonline.nl, bij voorkeur per e-mail ovv uw ordernummer. Vermeld hierin uw volledige klachtomschrijving, compleet met foto / afbeelding van het probleem. Uw klacht wordt binnen 2 werkdagen in behandeling genomen. Na beoordeling van de klacht krijgt u een bericht per e-mail. Indien akkoord voor retour geldt de volgende procedure:
• U stuurt zelf uw product terug via een TNT postkantoor, voorzien van een kopie van de factuur.
• Bij ontvangst zal onze werkplaats het product / uw klacht beoordelen Indien nodig wordt het product ter beoordeling aan de fabrikant toegestuurd
• Vervolgens zullen wij het product (laten) repareren, of u krijgt een nieuw exemplaar thuisgestuurd.
• Voeg altijd een briefje bij met uw bestelnummer, reden van de klacht, naam, adres en woonplaats.

Fietsbandonline.nl hanteert de standaard fabrieksgarantie, deze garantie is merkgebonden. Fietsbandonline.nl staat in voor de kwaliteit van de door haar naar beste weten en kunnen verleende diensten en voor de deugdelijkheid en de goede kwaliteit van de door haar geleverde zaken, met dien verstande dat de garantie niet verder gaat dan in de algemene voorwaarden vermeld.
Schade veroorzaakt tijdens het vervoer U dient uw bestelde fiets en/of pakket direct te controleren. Wij behandelen achteraf geen klachten van zichtbare schade.
Wij nemen geen klachten van overige gebreken in behandeling die later dan 2 dagen na het ontvangen van uw bestelling worden gemeld.

Fout bij de levering:
Constateert u een fout bij de levering, dan verzoeken wij u dit zo snel mogelijk en in elk geval binnen 2 dagen te melden. Doe dit het liefst per e-mail naar: klantenservice@fietsbandonline.nl. U kunt het foutief verstuurde artikel retourneren ovv van uw originele factuur, uw bestelnummer, korte omschrijving van de fout bij de levering, uw naam, adres en woonplaats. Zodra de foutief geleverde bestelling bij ons binnen is, sturen wij u het juiste artikel toe.