Winkelwagen

Mini winkelwagentje

Categorieën

Schade aan mijn bestelling

Wat moet ik doen bij een beschadiging die niet afkomstig is van transport?

Is de schade niet afkomstig van het transport en heeft het product bijvoorbeeld een kras terwijl de verpakking onbeschadigd is? Neem dan binnen 2 dagen na aflevering contact met ons op.

Procedure: gebreken, schade en problemen doorgeven

Vermeld in de e-mail het ordernummer, een volledige klachtomschrijving en foto’s van de schade. We nemen je garantiemelding binnen 2 werkdagen in behandeling. Na beoordeling van het probleem, nemen wij per e-mail contact met je op.

Procedure: insturen van gebreken, schade en problemen

De voor vervanging of reparatie in aanmerking komende zaken dienen te worden afgeleverd onze locatie. Je kunt je product op onze locatie afgeven of het naar ons verzenden. De verzendkosten zijn hierbij voor eigen rekening en de verzending is op eigen risico. Een fiets kan worden opgehaald door onze koerier Flevobird. De kosten hiervoor bedragen €35 euro. Voeg bij het insturen of afleveren van het product of de fiets altijd een document toe met daarin het ordernummer, de reden van de garantieaanvraag en je NAW-gegevens. Op het moment dat geconstateerd is dat het product of de fiets valt onder de garantie, nemen wij contact met je op en leggen wij je meerdere opties voor. Waaronder bijvoorbeeld vervanging van het product of restitutie van de factuurwaarde.