Winkelwagen

Mini winkelwagentje

Categorieën

Pakket volgen/Track & Trace

Hoe volg ik mijn pakket?

Om de voortgang van je bestelling te volgen, kun je gebruikmaken van een Track & Trace-code. Deze code ontvang je per e-mail zodra je bestelling is overgedragen aan een van onze bezorgpartners (DHL, DPD, GLS of Post.NL).
Het kan voorkomen dat je de Track & Trace-link pas 's avonds, en in sommige gevallen zelfs pas 's ochtends vroeg op de dag van levering, ontvangt. Als je bestelling eenmaal op het originele adres is aangeboden en je wilt het afleveradres wijzigen, kan je dit doen via de track & trace link die je per e-mail hebt ontvangen. Hier kan je het originele adres aanpassen of een afhaalpunt in de buurt selecteren.

Wanneer krijg ik mijn Track & Trace-code?

Onze pakketten worden 's middags overgedragen aan de bezorgdienst, zodra de pakketten daar gescand zijn op het depot worden in de avond de trackinglinkjes gegenereerd en naar je verzonden. Om je bezorging nauwlettend te volgen, raden we je aan om de apps van verschillende vervoerders (DHL, POSTNL, GLS)  te downloaden. Op deze manier ontvang je altijd bericht zodra er een bestelling onderweg is, en kan je de status van het pakket in realtime volgen.

Waarom werkt mijn Track & Trace-code niet?

Onze pakketten worden 's middags aan de bezorgdienst overgedragen. Hierdoor kan het voorkomen dat de Track & Trace-link pas laat op de avond en/of in sommige gevallen vroeg in de ochtend werkt. Als je op zaterdag een Track & Trace-link ontvangt, zal deze meestal pas maandagochtend actief zijn.